13 September 2011

Salam Aidilfitri 2011

Sudah 2minggu kita menyambut Aidilfitri. Walaupun agak lambat, sy ingin mengucapkan Salam Aidilfiri buat semua... tak kira dimana jua and berada. Semoga Aidilfitri ini sentiasa meriah dan bermakna buat kita. Mohon ampun dan maaf sekiranya tanpa sedar ada silap dan salah. Syawal masih panjang... dan masih boleh beraya lagi... 

Sambutan kali ni, walaupun kurang meriah utk sy sebabnya beraya di KL, maklumla, orang lain berebut2 balik kampung, jadi yg tertinggal di KL cuma beberapa kerat je. Tp walaupun kurang meriah, namun ianya amat bererti buat saya kerana raya ni merupakan raya pertama buat saya dan suami bersama Puteri tersayang, Rania Syuhada.

Betul la, mmg seronok beraya dengan anak ni... kalau dulu sibuk hulur angpow kat anak2 orang je, kali ni merasa juga saya mengumpul angpow utk sikecil. Rasanya sampai mommy Nia pula yg terlebih excited. Everyday dok sibuk tanya encik Suami, hr ni nk g umah sapa... kawan2 awak dah balik KL ke? jom la kita beraya.. hehehe..

Anyway, rumah sy sentiasa terbuka buat semua, kalau ada yg sudi nk terjah, jemput la datang ye. Call je and InsyaAllah kalau tiada aral...hidangan akan siap dihidang untuk anda!



Selamat Hari Raya, Maaf Zahir dan Batin dari kami sekeluarga..




1 comment:

Unknown said...

salam aidilfitri buat kamu n family...maaf coz masih tidak bkesempatan lgk mau beraya kt umah kamu tuu arrr...ngeeeeeeee..

Followers

Copyright to LINDA ROSE
Designed by UMIESUEstudio 2015