29 March 2011

Edisi balas dendam..

Memang tak plan langsung nk tershopping hari ni, semuanya bermula bila kami bertiga celik je mata di pagi Ahad yg indah ni, terus terdetik di hati saya nk layan McD Breakfast Special. En Dady lak mmg sentiasa mengiyakan - tapi sempat juga dia komen.. "okay jugak.. dah dua hari bekpes cucur je.. cicah sos lak tu.. kalau cicah sambal bilis ke.. cicah kuah asam pedas ke...". Hamboi hamboi.

So tanpa berlengah, sy terus mandikan si kecil ku cayang, dan terus bersiap2. Masih ada sejam lagi sebelum pukul 11pagi, kami menuju ke McD di Petronas Stesen Gombak (sebelah MRR2).. sampai je disana, mak aihhh... panjang nyer barisan, sampai keluar dari McD. Lantas sy teringat voucher McD yg diiklankan di dlm surat khabar dan internet. Agaknya sebab itulah ramai sangat kot... tanpa membuang masa, kami terus ke McD di Taman Melati tapi sama juga keadaannya, dan En Dady meneruskan perjalanan ke Petronas Kg Pasir pula, pun sama! Dan akhirnya kami sepakat nk layan McD di Jusco Wangsa Maju dengan harapan pagi2 macam ni, tak ramai yg pergi shopping lagi. Jangkaan kami meleset sama sekali, disana - Q tersangat la panjang, tempat duduk pula penuh sedangkan tinggal 15minit je lagi nk pukul 11. Kami lupakan niat nk brekpes McD dan akhirnya kami tersadai di KFC yg baru dibuka.

Selesai makan, sy TERmasuk pula ke Vinci dan inilah hasilnya.. TARA!!!!!




Setelah hampir 10bulan tak pakai kasut bertumit tinggi, saya sambar 3 sekali gus. En Dady dan Little Princess begitu tabah dan sabar menantikan saya membelek dan mencuba satu persatu kasut2 di sana... Tapi sy takkan lupakan kasut yg telah banyak berjasa pada saya sepanjang 10bulan ni. Dia lah kasut ke ofis, kasut pergi berjalan-jalan dan kemana saja... 


jasamu kan kukenang.... :)


No comments:

Followers

Copyright to LINDA ROSE
Designed by UMIESUEstudio 2015