17 August 2010

A Wishes for me and for you

"Happy besday to me … happy besday to me.. happy besday to me – ROSLINDA.. 
happy besday to me…. "

Yeaaayyyy!! I am now 1year older… (not to mention my age la yemuda lagi… *wink*) – thanks so much for the wishes that I received via phone & facebooktakde hadiah pun takpe… cukup la secebis ingatan – menandakan… sy mempunyai ramai kawan dan sahabat di luar sana… saya tidak keseorangan rupanya.. terima kasih yg tak terhingga…

The wishes also goes to those persons whom sharing same birthday with me.. Azura , Farhana & Lynn bebeh. And baru hari ni juga sy dpt tahu.. kak Norul yg duduk betul2 berdepan dengan saya di office, bukan setakat berkongsi nama ayah …….. bt MOHAMED YUSOFFdgn spelling yang sama, malah rupanya kami berdua berkongsi tarikh lahir…. (tapi ayah lain – tahun lain ye…)
 
HAPPY BIRTHDAY to ALL of US! But no celebration this year la.. sebabnya…. Sekarang ni bulan puasa…hehehe.... so
 
SELAMAT BERPUASA and HAPPY RAMADHAN
 to all !
  ikhlas from,
Ruzelleenz


(jahat kan.. baru nk wish! Dey!!)
 

No comments:

Followers

Copyright to LINDA ROSE
Designed by UMIESUEstudio 2015