07 December 2014

PERFUME GIFTSET DIOR AND VICTORIA SECRET (GRADE 5A DUBAI)


Salam and hi sayang2 semua, sesiapa berminat nak dapat kan Perfume Giftset Dior yg tengah hangat ni, saya ada jual. Begitu juga dengan giftset CK. Wangi2 dan murah2 je... Victoria Secret pun ada, body mist 250ml, 60ml and Body wash. 


 CK Gift Set

CK Eternity 5in1 colection set
- Ck Eternity Purple Orchid 15ml
- Ck Eternity Love 15ml
- CK Eternity Women 15ml
- CK Be 15ml
- CK One 15ml  
Price: RM50/set incl postage




 Set Dior miniature perfume with hard box, mengandungi ;
- Dior Dolce Vita 5ml
- Dior Hypnotic Poison Eau Sensuelle 5ml
- Dior J'dore 5ml
- Miss Dior EDP 5ml
- Dior Addict Eau Fraiche 5ml
Price: RM50/set incl postage 

 
Saya sendiri pakai VS ni, simpan dlm handbag, letak kat rumah 1, kat ofis 1, bilik air pun letak juga. sebabnya, harga mmg murah sangat, ketahanan mmg almost setanding original sebab ni grade Dubai 5A tau.. bukan 3A. since harga pun sgt2 murah.. shower cream pun letak body mist sikit... wangiii gitu..


 VS Body Mist 60ml (Grade 5A Dubai)


 VS Body Mist 60ml & Body Wash 250ml

 HOT SELLING - WANGI GILER..

sapa nak order boleh terus whatsapp aiii +6 011 2310 4797

by the way, those yg nk tahu apa beza Perfume Grade Dubai 5A, boleh refer entry bawah ni, aii dpt dari sumber trusted supplier..


*******************************************************************************



Disini saya kami jelaskan dengan lebih terperinci mengenai Perbezaan Perfume Dubai 5A dengan 3A…
Perfume Dubai 5A vs Perfume Dubai 3A
Perfume Dubai 5A kualiti setanding perfume original
Perfume Dubai 5A kini merupakan perfume yang terbaik ada dipasaran Malaysia. Agak sukar menjumpai supplier yang dapat membekalkan perfume Dubai 5A pada harga termurah dan ready stok yang banyak. Masalah anda berakhiri disini. Sekiranya anda mencari supplier perfume Dubai 5A kualiti, anda berada di lubuk yang betul.
Perfume Dubai 5A kualiti Soalan yang sering ditanya pelanggan ‘Perfume yang kami supplier grade apa ya?’ Ya sebagai pelanggan, kita berhak tahu perfume yang hendak dibeli. anda perlu tahu kualiti perfume yang bakal anda jual. Tambahan sekarang banyak lambakkan perfume dari China, Hongkong dan Indonesia menyerupai sama seperti perfume Dubai. Pada artikel kali ini kami ingin terangkan perfume Dubai 5A kualiti jualan kami.
Perfume Dubai 5A vs Perfume Dubai 3A
Dari segi packaging, botol dan bau perfume 5A dan 3A adalah sama. Tetapi yang membezakanya adalah ketahanan baunya. Ramai orang menjual perfume 3A dipasaran online terutamanya di FB sekarang dan anda masih boleh beli perfume ini cuma ketahananya kurang jika dibandingkan dengan perfume Dubai 5A. Bagi yang mementingkan ketahanan pemakaian perfume, perfume Dubai 5A adalah yang terbaik untuk anda. Harga yang ditawarkan oleh supplier perfume 3A sekitar RM15-30 bergantung kepada kuantiti order anda.
kami mementingkan kepuasan pelanggan kami, jadi kami hanya ,menjual perfume 5A kualiti sahaja dan tidak mencampur adukkan dengan perfume 3A. Bagi kebanyakkan peniaga, mereka lebih gemar menjual perfume 3A dubai disebakan dapat memperolehi yang tinggi, tetapi bagi long term business dengan pelanggan, mungkin ianya tidak sesuai.
Perfume Dubai 5A vs Perfume China, Hongkong dan Indonesia
Apa yang dapat dikatakan perbezaaan perfume Dubai 5A dengan perfume China, Hongkong dan Indonesia ‘bagaikan langit dengan bumi’ Dimana boleh mendapatkan perfume dari China Hongkong dan Indonesia ini? Banyak dijual di Chow Kit, dan dari pengalaman kami ada agent Perfume sebelum ini menjual perfume Low kualiti ini yang mana mereka mengambil dengan supplier yang tolak pada harga murah kepada mereka. Akibatnya, pelanggan tidak berpuas hati dan memohon untuk refund kerana ‘mengklasifikasikan’ sebagai kes tipu. Keadaan sebenarnya, mereka sendiri sebenarnya tidak tahu kerana ditipu oleh supplier perfume mereka. Bagi anda yang ingin menjalani business perfume secara full time atau secara serius, kami galakkan anda menjual perfume Dubai grade 5A kerana kualitinya amat bagus dan ketahananya lebih lama jika dibandingkan dengan perfume 3A grade atau perfume low kualiti dari China atau Indonesia.
Kualiti perfume Dubai 5A adalah yang terbaik
Perfume Dubai 5A merupakan perfume yang terbaik yang ada di pasaran buat masa ini. Ketahanan perfume ini boleh dikatakan setanding original perfume dan yang lebih penting baunya semerbak perfume original. Apa yang kami maksudkan perkataan ‘semerbak’ ? Dalam istilah minyak wangi, apabila anda menyembur keluar perfume dari botolnya, bagaimana perfume tersebut dapat menghasilkan baunya sendiri. Contoh yang lebih jelas dapat kami terangkan, apabila anda menyembur Versace Bright Crystal, berapa lama masa diambil untuk menghasilkan bau Versace Bright Crystal tersebut. Jika perfume Original, pastinya apabila anda terus menyembur, baunya terus semerbak dapat dihidu, dan anda terus dapat bau wangian Versace Bright Crystal.
Bagi perfume grade 5A dubai, ianya mengambil tempoh lebih kurang 5s sebelum menghasilkan bagi Versace Bright Crystal setelah disembur keluar dari botol. Tempoh 5s mungkin berbeza mengikut beberapa faktor seperti dimana anda sembur, suhu badan, dan suhu sesuatu tempat. Tempoh 5s ini merupakan ukuran kasar dari kajian yang kami jalankan. Dan bagi perfume 3A Dubai pula ianya mengambil masa lebih kurang 15s untuk menghasilkan bau perfume yang sebenar. Berbeza pula dengan perfume low kualiti dari China ini, ianya mengambil masa 30s bagi menghasilkan semerbak wangian sesuatu jenama perfume tersebut dan yang paling teruk, perfume tersebut langsung tidak dapat menghasilkan baunya yang sebenar kerana nisbah campuran alkohol, pati dan isi kandungan lain seperti aqua water tidak seimbang. Disebabkan faktor ‘semerbak’ inilah perfume Dubai 5A lebih bagus dari perfume Dubai 3A.

No comments:

Followers

Copyright to LINDA ROSE
Designed by UMIESUEstudio 2015